.

.

سایت خبری طلوع گناباد

فرمانده سپاه امام رضا (ع)خراسان رضوی گفت:با وجود فضای رسانه ای مسلط برجهان، با عنایات خداوند، امروز ایران اسلامی سر بلند، مستقل و امن بوده و یک کشور الگو است.

سردار غلامرضا احمدی در جمع نماز گزاران مسجد ولی عصر(عج) بیدخت با تبریک ایام الله دهه فجر، افزود : این سربلندی و قدرت مدیون فداکاری های ملت و رهبری هوشمندانه امام (ره) و مقام معظم رهبری است.وی گفت: ایران امروز یک کشور الگو و اسو برای کشورهای انقلابی و مستقل است و این موفقیت به برکت عنایت خداوند و امداد ائمه (ع) و همت مردم به دست آمده است ،مردمی که تاوان مقامت علیه استکبار را می پردازند و با تحمل سختی ها پشت سر نظام و رهبری محکم ایستاده اند.

وی با توجه به ایام سالگرد پیروزی انقلاب گفت :این روزها نماد قدر ت نمایی خداوند است و کسانی که این واقعه بزرگ را به چشم خود دیده اند به طریقی وظیفه دارند و جوانانی که این حادثه بزرگ را ندیده اند وظیفه آنها به گونه ای دیگر است.وی گفت :همه وظیفه دارند از این نمایش قدرت الهی در جهت حفظ استقلال و مقاومت در برابر جبهه استکبار نهایت استفاده را ببرند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت:مردم ایران اسلامی در 35 سال پیش با دست خالی در برابر یک رژیم قدرتمند ، سازمان یافته و برخوردار از حمایتها و پشتیبانی های آمریکا ایستادگی کرد و موفق از میدان بیرون آمد.احمدی با تاکید بر این نکته که آمریکا در حکومت پهلوی منافع زیادی در ایران داشت، نقش امروز عربستان سعودی با ایران قبل از انقلاب را مقایسه کرد و گفت :امروز عربستان دقیقا نقش ایران قبل از انقلاب را برای خوش خدمتی به آمریکایی ها بازی می کند.

وی یکی از مصداق های خوش خدمتی عربستان به آمریکا را نقش سوء عربستان در بازار نفت دانست و گفت: تنها عامل ارزانی نفت در منطقه و جهان کشور عربستان است که نقش رژیم شاه در 35 سال گذشته را برای آمریکا بازی می کند.وی اظهار داشت : اگر عربستان نقش مخرب تعادلی خود را به نفع نظام سلطه رها کند و با کشورهای اسلامی همکاری داشته باشد و گوش به فرمان آمریکا و قدرت های بزرگ نباشد قیمت نفت در کمتر از یک ماه به 500 دلار می رسد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی دخالت آمریکا در ایران قبل از انقلاب را پیچیده تر از دخالت امروز در عراق و افغانستان دانست و گفت: آمریکایی ها در زمان حضور در کشورهای عراق و افغانستان کار نظامی می کنند ولی در زمان رژیم شاه در ایران آمریکا حدود 50 هزار نفر مستشار داشت که 30 هزار نفر در کار نظامی و 20 هزار نفر در دیگر دستگاههای دولت کار مستشاری می کردند.

وی اظهارداشت : رژیم منوفور پهلوی با اینکه از این امکانات برخوردار بود نتوانست خود را حفظ کند و امام خمینی (ره) به لطف خداوند و با وجود اینکه در تبعید بودند و رسانه ای هم در اختیار نداشتند با مردم ارتباط برقرار کردند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

احمدی خطاب به جوانان اظهارداشت: ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی درس ماندگار ملت ماست و حتی از دوره جنگ هم برای ما عبرت آموز تر است.وی افزود : ما به توصیه مقام معظم رهبری باید به مذاکره کنندگانی که طرف ملت ایران انجام مامویت می کنند، اعتماد کنیم ولی آمریکایی ها اخیرا به شکلی در مورد این مذاکرات حرف می زنند که رگ غیرت و عزت هر ایرانی آزاده را تحریک می کند.

وی ادامه داد : رفتار آمریکایی ها در طول 35 سال گذشته خصمانه بوده است و هرچه تاکنون گفته اند دو برابر از طرف ما شنیده اند.

سردار احمدی افزود : قدرت ایران اسلامی با سال 57 قابل قیاس نیست ، ایران به برکت خون شهدا ، پایمردی ملت و رهبری در اوج قدرت قرار دارد و هیچ قدرتی در منطقه توان مقابله و توطئه علیه ایران را ندارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عباسعلی قنبری ׀ تاریخ: شنبه 19 بهمن 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , gonabadtolo.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com